ျမန္မာကဗ်ာပံုသဏၭာန္
✿ ျမန္မာကဗ်ာပံုသဏၭာန္အေၾကာင္း တေစ့တေစာင္း ( ၄ ) ✿ ပဒဆက္ကာရန္စနစ္၊ ပိုဒ္ဆက္ကာရန္ စနစ္ ၊ အခ်ီ - အခ် အသံစနစ္မ်ားကို ခ်ဲ့ထြင္ အသံုးျပဳေရးဖြဲ႔ျခင္းျဖင့္ ေဒြးခ်ဳိး၊ ႀတိခ်ိဳး၊ ေလး ဆစ္ ကဗ်ာပံုသဏၭာန္မ်ား ထြန္းကားခဲ့ပံုကို တင္ျပ ခဲ့ပါၿပီ ။ ဆက္လက္၍ ေလးခ်ဳိး၊ လြမ္း ခ်င္း၊ ေတးထပ္ ကဗ်ာပံုသဏၭာန္မ်ားတိုးပြား လာခဲ့ပံုကို တင္ျပပါမည္။ ကုန္းေဘာင္ေခတ္ေႏွာင္းပိုင္းကာလမ်ား တြင္ ေလးဆစ္ကဗ်ာပံုသဏၭာန္ကို ခ်ဲ့ထြင္ ဖန္တီးထားေသာေလးခ်ဳိးလတ္၊ေလးခ်ိဳးႀကီး ကဗ်ာပံုသဏၭာန္မ်ား ေပၚေပါက္ ထြန္းကား လာခဲ့ပါသည္။ ထိုကဗ်ာပံုသဏၭာန္မ်ားသည္ ေလးဆစ္ကဗ်ာပံုသဏၭာန္တြင္ နေဘထပ္ကာရန္စနစ္မ်ား တိုးခ်ဲ့ဖြဲ႔ဆိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ နေဘထပ္ကာရန္စနစ္အေၾကာင္း ပညာ႐ွင္ အမ်ားသိၿပီးျဖစ္၍ အထူးမတင္ျပေတာ့ပါ။ ေလးခ်ဳိးလတ္၊ေလးခ်ဳိးႀကီးကဗ်ာတို႔၏အသံ စနစ္ အသံုးျပဳပံုမ်ားကို ျမင္သာရံုမွ် ေဖာ္ျပပါ မည္။
Comments
Post a Comment