ျမန္မာကဗ်ာပံုသဏၭာန္

✿  ျမန္​မာကဗ်ာပံုသဏၭာန္​အ​ေၾကာင္​း
                           တ​ေစ့တ​ေစာင္​း ( ၄ )  ✿

        ပဒဆက္​ကာရန္​စနစ္​၊ ပိုဒ္​ဆက္​ကာရန္​
​စနစ္​ ​၊ အခ်ီ - အခ် အသံစနစ္​မ်ားကို  ခ်ဲ့ထြင္​
အသံုးျပဳ​ေရးဖြဲ႔ျခင္​းျဖင္​့ ေဒြးခ်ဳိး၊ ႀတိခ်ိဳး၊  ​ေလး
ဆစ္​ ကဗ်ာ​ပံုသဏၭာန္​မ်ား   ထြန္​းကားခဲ့ပံုကို
တင္​ျပ ခဲ့ပါၿပီ ​။ ဆက္​လက္​၍ ​ေလးခ်ဳိး၊ လြမ္​း
ခ်င္​း၊ ​ေတးထပ္​ ကဗ်ာပံုသဏၭာန္​မ်ားတိုးပြား
လာခဲ့ပံုကို တင္​ျပပါမည္​။
     ကုန္​း​ေဘာင္​​ေခတ္​​ေႏွာင္​းပိုင္​းကာလမ်ား
တြင္​ ​ ​ေလးဆစ္​ကဗ်ာပံုသဏၭာန္​ကို   ခ်ဲ့ထြင္​
​ဖန္​တီးထား​ေသာ​ေလးခ်ဳိးလတ္​၊ေလးခ်ိဳးႀကီး
ကဗ်ာပံုသဏၭာန္​မ်ား   ​ေပၚ​ေပါက္​ ထြန္​းကား
လာခဲ့ပါသည္​။ ထိုကဗ်ာပံုသဏၭာန္​မ်ားသည္​
​ေလးဆစ္​ကဗ်ာပံုသဏၭာန္​တြင္​    န​ေဘထပ္​ကာရန္​စနစ္​မ်ား တိုးခ်ဲ့ဖြဲ႔ဆိုျခင္​း ျဖစ္​ပါသည္​။
န​ေဘထပ္​ကာရန္​စနစ္​အ​ေၾကာင္​း  ပညာ႐ွင္​
အမ်ားသိၿပီးျဖစ္​၍ အထူးမတင္​ျပ​ေတာ့ပါ။
​ေလးခ်ဳိးလတ္​၊ေလးခ်ဳိးႀကီးကဗ်ာတို႔၏အသံ
စနစ္​ အသံုးျပဳပံုမ်ားကို ျမင္​သာရံုမွ် ​ေဖာ္​ျပပါ
မည္​။

Comments

Popular posts from this blog

ပဌာန်းတရားတော်

စကားထာ

ဘာသာစကားဆိုင္​ရာ စာအုပ္​မ်ား